penindasan berkaliber

hey mat, kau nak angin - angin dengan aku apasal? kau gangstar? ingat aku heran? aku diam ingat kau suka - sukalah boleh letak tapak kaki atas kepala aku. apasal kau tak cakap aku buat salah apa depan - depan ? konon gangstar. fuck. kau jangan tanya kenapa kerja aku macam sial. kau tanya diri kau macamana sial kau buat pekerja kau. kau ingat semua orang yang ikut telunjuk kau suka ke kerja dengan kau. aku rasa sorang pun tak suka. sampaikan kawan - kawan aku yang tak kerja dengan kau pun meluat dengan kau. huh. sorrylah aku tak hormat kau, mak bapak aku pun aku tak hormat so perlu ke aku hormat orang lain. lain kali kalau jadi orang atasan tu professional act sikit. pekerja buat salah tegur, bukan malas buka mulutlah apa la. tawu - tawu nak ngamuk - ngamuk. sorrylah, aku memang suka buat kepala aku sendiri kalau aku dah start menyirap.

0 cacian masyarakat:

Post a Comment

 

MORE THAN INK Design by Insight © 2009