merungkai isi hati sejenak

aku dah makin kerap termenung. confius dengan diri aku sendiri. sampai sekarang belum ada benda yang aku banggakan dengan diri aku. sial. aku baru sedar yang aku masih sial sama macam dulu. masih tak dibanggakan, masih dipandang sinis dan mudah dibenci. sampai sekarang aku tak tau apa yang dimaksudkan dengan sacrifices. aku dah mula jumpa benda yang buat orang mula benci aku. kuat bebel, fucking pending, arrogant, fucking bad look, got no style, membosankan, sangat manja, merimaskan, bad in relationship, selfish, fucking rushing as mellow as fuck. inmatured. yeah.this is me. finally i found myself. please help me to change. for our future. aku belum boleh jadi yang terbaik tapi bukan bermakna aku perlu ditinggalkan dan terkapai-kapai dalam reality. "sial, kau memang tak patut ada dalam dunia ni epul"- ayat yang sering terlintas bila aku sedar aku lemah. yeah, aku cuma cari bahagia dan aku perlukan kasih sayang. not more. terima kasih atas segala teguran membina dan maaf, aku perlukan someone and its you. for your reminder, m just want you to be apart of my life and i want to marry you. just need time to change and i need your guidance. hold my hand and dont let me go.

0 cacian masyarakat:

Post a Comment

 

MORE THAN INK Design by Insight © 2009