diseases! and i'm alone

huh..aku sakit lagi. fuck up. antibody aku makin lemah akibat penyakit yang aku hadapi dan kau semakin bergembira dengan jalan yang kau pilih dan nama lelaki itu terus terngiang - ngiang di ingatan kau. terima kasih yang tidak terhingga kerana berjaya menyisihkan aku. aku tidak lagi boleh menogak beer dan liquor untuk menenangkan otak akibat lapisan usus aku yang semakin nipis.

dan kau pula sebagai kawan, sikit pun kau tak hormat kawan kau, tuduh pakai hembus ikut otak kau. cakap aku talam dua mukalah, tak jujurlah. hey, kau lagi banyak cerita buruk pasal aku belakang orang aku diam je. tapi sebab perempuan kau sisihkan kawan kau. baguslah, otak kalian terlalu bertuhankan dunia dan syaitan. tak payahlah kau semayang, berceramah, hantar lagu nasyid bagai kalau perangai kau sama je macam dulu. ye, memang aku tak bagus. sekurang - kurangnya aku tak tikam orang dari belakang macam kau. terima kasih sebab berjaya menobatkan diri kau sebagai kawan yang baik.

0 cacian masyarakat:

Post a Comment

 

MORE THAN INK Design by Insight © 2009